Skum dag!

Bokstavligt talat.
Jag har mått piss hela dagen med spykänslor och dålig mage som gått hand-i-hand :/
Först mot eftermiddan lättade trycket.. phu!
Men det var en tung dag med allt det samt mkt att göra på en gång.
 
Tror inte de är för att jag ätit nåt dåligt utan mer på den lilla gossiga bakterihärden :-o
Sov över i Råne helgen som gick och självklart pussa uti lilla knyttet som charmar sönder en helt o hållet :)

Så var vi och bada i Boden på lördagen och för att göra gott kort: Lilla knyttet hade sina händer i vattnet bland diverse hudavlagringar som flöt omkring, för att sen sätta hela sin näve i sin mun för att sen låta faster smaka. Eller nja, snarare vara och pillra med små fingrarna i fasters mun! Säkert det som pajja min bakteriflora eller nåt. We'll see hur jag mår imorgon.



Kommentarer
Postat av: morlena

Visst har jag sagt flera ggr att dom är !giftiga! dessa småttingar..haha

2011-03-01 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0