Träning ger resultat!

Jag gjorde det förra måndagen och jag gjorde det idag igen, på ren ork och glädje istället för ren tjurighet - Jag har sprungit runt fjärden i-ett, ca 4km är den! :D
Det lönar sig att vara ihärdig och försöka hitta sin teknik att springa/jogga. Så all träning i vinter på springbandet på gymmet har lönat sig. Sen att jag dessutom knappt har något begär till läsk längre gör saken bara bättre!!
Visst, jag kommer unna mig läsk nån gång men ett glas vatten går lika bra :-o

Har dessutom köpt ett par löpartights för utomhusbruk. Har dock ännu inte använt dom, känns något för kyligt än. Men jag tror jag kommer uppskatta dom. Lär visa sig!

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Dom sitter ju som smäck! En till bild, lägg dom på golvet å fota eller syns det för dåligt då?? Vad var det för märke på dom? :) Måste hitta mig ett par men jag är rädd att mitt ass är liiite för stort och skrämmande för att våga visas i ett par såna brallor, inte ännu iaf ;)

2011-03-14 @ 23:06:25
URL: http://fiirpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0