Vilken rivstart på helgen!

Igår fick jag finfrämmande av min mor som vi bestämt skulle sova över hos mig. Så vi började med middag på B.Thai, gick vidare och fikade på mitt jobb där hon även fick fota den fina utsikten och sen över till grannen på ett glas vitt för att slutligen kolla film.

Så idag hade Smhi lovat sol runt 13-tiden, ja på morgon såg det väldigt dystert ut, men dra mig baklänges..SOLEN kom och det med besked :D
Även Cat me lilla knyttet kom förbi på en snabb visit.

Sen så spenderade vi resterande tid ute i södra hamn, som alla andra som vill suga åt sig lite sol, innan hon for hem igen.

Själv har jag hunnit med en joggrunda runt fjärden och det går så förvånadsvärt lätt :)
Kvällen då?
Jo mest troligt över till grannen för lite mer vin och sen ut och shaka ben och stjärt ;)


  
  





Kommentarer
Postat av: morlena

Tack för samvaron.

Den där isbilden..det var läskigt att se ned genom isen..

2011-03-19 @ 17:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0