Årets "premiär" på färjan!

Redan i fredags var grannen sugen på utgång. Sen på lördagen så locka hon mig med räkor, den fulingen ;)
Och lite senare efter jag bestämt mig för att gå över men inget löfte om utgång skriver hon, "kom på tom mage".
Det betyder en sak: MAAAAT!!!!
Och om det fanns mat :-o

Rätt ok ute på färjan om man bortser från all rök som blåstes på mig öööverallt även om jag ställt mig en bit ifrån så tror ni inte nån började röka bakom mig då samt att halva sällskapet försvann i jakten på ett ledigt bord och att jag fick ett skavsår på köpet. Amen för plåster o tennisarna i väskan :)

Det roliga var att jag knöt en affärskontakt pga att han lätt råkats stöta en flaska i mitt bakhuvud. Efter ett givande samtal om jobberfarenheter så tog vi i hand att jag ska ringa han för att göra affärer.





Kommentarer
Postat av: Frida

Lyx!! Vad fina ni var i blommigt du och Linda :)

2011-06-01 @ 21:29:40
URL: http://fiirpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0