Mina delmål med att jogga!

- Jogga 2-3dagar/vecka
- Jogga i tights (utan tycka det är pinsamt tight om benen)
- Att mer och mer börja intevallspringa

Och JA, jag har uppfyllt dessa mål :)

Som idag.. Vi delar upp sträckan i 4/4. Första 1/4 joggade jag. Sen i början av 2/4 så gick jag en bit och blev samtidigt omsprungen av ett yngre par som höll en jämn och bra takt. Jag började jogga igen och kom på när jag gick in i 3/4, att jag jagade detta par. Jag skulle om dom!! Enda sättet var att dom måste gå eller jag öka takten.
I början av 4/4 märkte jag hur avståndet mellan oss minska och jag sakta men säkert hade börjat öka tempot.
ÄH what tha hack, jag ökade än mer och plötsligt sprang jag om dom. -Swosh- 

Mission completed :D


(googlad bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0