Vem gjorde jag förbannad??

Eller var det min kropp själv som förbannade mig?

Jag talar såklart om att jag åkte på en sjudundrans sjukvecka :/
Nu såhär i efterhand förstår jag varför jag inte orkade laga någon middag i måndags,
och varför jag var så trött redan före kl21 och varför jag hade såå ont i kroppen.
Innan klockan ens hunnit slå 00 var det bara att stiga upp och knapra ipren.

Dagen efter var inte bättre. Med stela leder, värkande muskler och trött skalle tog jag mig iväg till Vc.
Japp, halsfluss. Tack!
Och på köpet blev jag utslagen i två dagar med feber med en topp på 40grader. Återigen.. tack!

Men...

.. så onskväll fick jag ett sånt otroligt sug på thaimat och ringde Linda. Knappt 1h senare knackade det på dörren och världens gulligaste tjej står där med en påse thaimat till mig och småskrattade åt min uppenbarelse.
Ens eget hårfett kan verkligen skapade rejält tuffa frisyrer med fräs i och med en kropphållning som påminner om ringaren i notredame. Och nu är det verkligen TACK! för den uppskattade värmen. Det är vänskap ♥

Idag var jag på jobbet även om jag var trött och inte allt för alert men det gick skapligt framåt.
Men nu är det kväll, jag har köpt filmer bla tecknat och ska gå mysa ned mig under både täcke och filtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0