Förena nytta me nöje!

Fick ett spontansug på att gå ut igår, så done n done. Jag o grannen tog oss ett eller två glas, på med musiken och sen drog vi ut. Bra drag för att inte tala om grym musik! Och ojojoj vad jag fick blickar på mig.. som jag faktiskt märkte :)
Och flera flirtar, några som pratade med mig och några som jag hörde prata gott om mig bakom min rygg.
Ahaa.. är det det alla talar om att "flirta ute på krogen". Det var ju kul det ;)

Blev tyvärr ingen zumba för mig, mitt huvvud var inte riktigt vaket :/ men det blev en löptur istället. Inte lika roligt men fullgott ändå.





Kommentarer
Postat av: Frida

Det är bra, lyssna på kroppen! Å Anna du är så himla fin på bilderna! :)

2011-10-12 @ 00:15:01
URL: http://fiirpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0