Helgen med och utan bilder!

Vaknade upp utvilad till ett strålande väder i lördags :)
Dagen bjöd på fint sällskap i form av Elin och hennes lillkille och hon och jag är verkligen proffs på att sällan träffas fast vi egentligen har nära till varandra och ofta korsar våra vägar i Kalix. Nåja, med mig hade jag iaf julklappar sen 2år tillbaka och vi drog en fika på stan. Jag hoppas verkligen att till nästa löning ska jag ta mig en sväng uppåt lapplandet och njuta mer av deras sällskap!!

Sen var jag och hjälpa brorO med flytten för att avsluta kvällen med ett till trevligt sällskap i form av Kicki o Mia.
Mat, utgång, skratt och för tidig hemgång för mig. Ops!






Kommentarer
Postat av: Elin

det är sjukt hur duktiga vi är på att INTE ses. jag hoppas vi kan styra upp nått så du kommer upp till oss snart. kram

2011-10-03 @ 15:02:08
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0