Skäl att träna!

Ja, alla vet vi att man ska träna för att må bättre, komma iform och allt det där.
Men jag har en ritkigt fint skäl till att träna ;)

I mars när jag var på gymmet så gick jag förbi nåt som ser ut som en spanjor i mina ögon. Tittade lite på han och mums. Är och tränar på mitt håll och senare så möts våra blickar och vi tittar lite på varann. Inget mer än det förutom att när jag sen gick dit så var han borta. Poff!.. typiskt!

I lördags när jag var ut så ser jag denna spanjor igen för andra gången och jag tycker han ser bra ut men tanken slår mig inte att det är han. Går förbi han,våra blickar möts och båda ler. Senare under kvällen går jag fram till han och det visar sig att det är han som är på gymmet men blyg som jag blev,tackade jag för mig och gick därifrån.

Men så idag... ja jäklar :D
Går ned för en trappa på gymmet och ser han komma gåendes och han ska uppåt. Våra blickar möts och istället för vad som är typiskt mig, att titta bort, så kommer jag på mig själv fortsätta titta i hans ögon och han fortsätter titta i mina. Just när vi ska gå förbi varann så ler vi båda två. Ojoj

Inte nog med det. Jag går sen till crosstrainern vid ett fönster och kommer igång. Ser han efter ca 5min gå förbi bakom mig och sen försvinner han. Tittade lite men han var borta. Så några minuter senare ser jag han komma gåendes utanför fönstret. Återigen möts våra blickar. Och ca 3m senare just när han passerar så brister vi båda i ett stort leende och han nickar med huvvet åt mig och jag står där som ett svettigt dumfån med ett flin på läpparna!!

Såklart man blir extra motiverad att gå till gymmet med en sån heting där hahah ;)
Oh yes


Kommentarer
Postat av: Natinator

Hahaha åååh vad söööttt=)

2011-10-14 @ 12:41:38
URL: http://surethingnatinator.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0