Tanke till handling?

Min tanke imorse var att få in mer konditionsträning i min vardag.. så jag ska några gånger i veckan stiga upp 1h tidigare och springa fjärden runt för att sen hoppa in i duschen, äta frukost och dra iväg till jobbet.
Vet inte hur det kommer att gå, för jag har senaste tiden börjat sova 30min längre än vanligt och ska nu stiga upp än tidigare??? Vad tänker jag med??

Menar, visst jag kommer vara trött men det är jag ju ändå när jag kommer från jobbet, förutom att då kan det lätt hända att man blir liiiite väl bekväm framför datorn ist.


Kommentarer
Postat av: Linda Mark

Hejsan! Men gud vad snäll du är! haha :D Tack! :)

har lagt till din blogg nu ,ska snoka lite mer! ;D

ha en underbar kväll!

//Linda

2011-09-26 @ 21:26:21
URL: http://exlusivetaste.webblogg.se/
Postat av: Elin

heja du, klart att du kommer klara det. :)

tycker att vi borde hinna ses medans jag är här nere nu (nästan 3veckor till), ska du nått 'hem'?

2011-09-27 @ 14:51:52
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0