Zumba!

Har just varit på mitt andra pass idag och säger bara, till nästa gång ska jag använda min astmaspray så jag slipper känna som jag gjorde idag :/
Eftersom jag inte fick någon luft, så kände jag hur orken dog och hur den ersattes med denna hemska känsla som bara kokar i mig och hur förbannad jag blir. Tänkte ge upp några låtar mot slutet, ta mitt pick o pack och dra!!
Men så kände jag igen den sista låten och stannade kvar men drog på stretchen.

Gick och tog mig ett litet bloss med inhalatorn och sen vidare och gymma. Piece of cake och humöret på topp igen även om jag gick därifrån darrandes. Snacka vad min kropp hade fått arbeta sig igenom varenda liten muskel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0