Veckans som gått!

.. den har verkligen varit kul *not*

Har varit orkeslös och inte orkat ta mig på träning men det hade sina förklarliga skäl- jag blev sjuk.
Jobbade fram till halva onsdagen o sen var det bara hem i säng. Hängde värre än en törstig o nästan döende blomma. Inte nog med förkylning, nää mina bihålor tog sig ton dom oxå (igen). Är ännu orkeslös :/
Blir att ta det lugnt till veckan o försöka samla på sig krafter igen.

På onskväll drar jag ned till Sthlm för att gå på zumba-utb. tors-fre. Det ser jag nervöst framemot :)
Veckan därpå ska jag leda mitt allra första pass själv...Hoff.
Men ju snabbare jag kommer igång desto mer lär jag mig o desto mindre nervöst kommer det kännas.



Kommentarer
Postat av: Elin

krya på dig. kram

2012-02-05 @ 13:51:01
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Frida

Krya på dig gumman! Kramar

2012-02-06 @ 14:36:44
URL: http://fiirpi.weebly.com/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0