Hur har det gått med epilatorn?

Jag köpte ju som sagt en epilator förra året och jag tänkte jag skulle berätta hur det har gått med den:

Det har verkligen gett resultat att använda den trots den obehagliga ström-genom-kroppen-känslan. I början av veckan när jag var på gymmet och skulle avsluta med en stretch, vad ser jag då? Jo, jag har ju håriga ben. Och då hade det gått några veckor sen jag sist använde den. Håret har blivit ljusare, mjukare och först när det är några mm längre än vanligt, då uppmärksammar jag det :)

Helt klart värt varenda öre!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

9 DAGAR SEN SENASTE UPPDATERINGEN ----UPPDATERAAAAA NUUUU!! :D

2012-01-15 @ 19:32:34
URL: http://fiirpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0