Mr Smoking goes 100mil!

Vi var ju som sagt på kick-off i Sthlm och en del hade mer roligt än andra.. Jag och två till var en del medans Mr Smoking var andra. Vi bodde på ett hotell, på fremorgon tog vi våra saker vi skulle ha till det andra hotellet för själva kick-offen. Sen är jag o Natta samt några till på det hotellrum vi har sakerna i och festar, då en kollega ska fara och jag ser hur han tar med sig Mr Smokings saker.. det jag missade var att chefen tydligen sagt att han tar med hans saker tillbaka till hotellet. Festen fortsätter och jag är sen i sängs just efter kl04 och med en väntande taxi till flygplatsen 7.45. Jag höll på att försova mig men var inte den enda. Ringer en kollega, hon har oxå just vaknat men varken chefen eller Mr Smoking svarar.

Tillslut vaknar ena men inte den andra. Efter att ha fått reda på Mr Smokings rumsnr så bankar jag på. Ut kommer en trött och full Mr Smoking med gnuggande ögon och frågar "Vars är mina saker?" Hahaha vilken enda röra men eftersom att vi kom iväg senare och taxin redan fått vänta i en kvart så hade vi ingen tid att hämta dom. Så han fick åka i sin smoking, gå in på Arlanda med blickar efter sig och alla sina kollegor gapskrattandes och mobilerna i högsta högg hela tiden, från hotellet hela vägen till Lule. En tjej frågade t.o.m han om han skulle på bröllop. Well.. the walk of shame have never been longer or more fun ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0